Herkese yeniden merhaba ✋

Buralardan bayadır uzak kaldığımın farkındayım ama yeni instagram hesabımızı oturtmaya çalışıyorum buradan iletişime geçmek biraz zor daha aktif ve daha çok paylaşım bilgi alışverişi yapabilmek için ınstagramada el atmış bulunmaktayım 😂 . 
      Uzun yıllardır yani ilk manikürle tanıştığımdan beridir kendi manikürümü kendim yaparım biraz eksik bilgiyle başlayarak zamanla bilgime bilgi katarak , e birazda canımız kıymetli başkası yaparken acıyor diyerekten kendi işimi kendim hallediyorum diyebilirim ...


Öncelikle kendi ekibimi oluşturdum diye bilirim törpü  ,kağıt törpü  ,et makası  ,tırnak makası, et itici (erkekler için işkence aleti gibi geliyor tecrübeliyim bu konuda 😜 ) sonra size en uygun aseton .


Gelelim ince ve önemli detaylara ; manikür suyunuzun içine ne koymak isterseniz onu koyun isterseniz yağlarla karışım yapın  ,isterseniz benim gibi limon dilimleri ve antibakteriyel sıvı sabun koyabilirsiniz . Benim tırnaklarım hassas ve kırılmaya yatkın tırnak olduğu için ;
Activex sıvı sabunu ; tırnaklarımda ulaşamadığım yerlere ulaşarak oluşan mikropların ve bakterilerin yok olmasında  ,
Limon dilimlerini ise ; hem bakteri hemde tırnaklarda oluşan sararmayı ve tırnağı sağlamlaştırıp sertleştirmesi .


Eğer sizde kendi manikürünüzü kendiniz yapmak istiyorsanız size en önemli ipucu ; kendinize küçük bir el havlusu edinin sadece size ait olsun ve sadece manikürlerinizde kullanın ve tırnağınız benim gibi kırılmaya yatkın ise ; önce tırnak makasınızla şekillendirin ( küt veya oval ) sonra törpü ile yanlarından makas izlerinizi düzeltin eğer törpü ile bastırarak şekillendirme kalkarsanız o tırnak 2 gün sonra uçlarından çatlamaya başlayacaktır .

şimdilik bu kadar diyorum ve yeni konularla görüşmek üzere güzellikle kalın 💗

ınstagram hesabımız : @gossipflame sorularınızı ve yorumlarınızı ınstagramdanda bekliyorum

Yorumlar

Popüler Yayınlar