KIŞ BAKIM EKİBİ

                             UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR MERHABA 👋

     Malum hazır havalar soğumuşken ve artık yaz bakım rutinimizden yavaş yavaş uzaklaşıyorken sizlere sıcağı sıcağına mükemmel memnun olduğum ürünleri kış bakım ekibimi sizlere sunmuş bulunmaktayım ..

Bildiğiniz üzere Garnier 3ü1arada üründen çok memnunum son hızla kullanmaya devam ediyorum (bilmeyeniniz varsa bir önceki yazıma bakmanızı tavsiye ederim ) malesef ki aşırı yağlanma ve o yağlı histen tek kurtarıcım garnier 3ü1arada oldu.

Gelelim yeni tanışıp çok sevdiğim Garnier mineral deodorant'a 48 saat terletmeden kuruluk vaat ediyor ve vaat ettiği kadar da var 👍 .Duştan hemen sonra kullanıldığında, değil iki gün üç gün bile kuruluk ve temizlik hissi veriyor , çok terleme şikayeti olanların kurtarıcısı oldu diyebilirim indirimsiz fiyatı 12 ama gratiste çok ekonomik pakete denk geldim garnier mineral deodorantla Garnier neem çay özlü temizleme jeli 14 olarak indirimli paketteydi hazır çay özlü jeli bulmuşken denemek istedim ve şu an gayet memnunum .

Saç konusunda yağlarla pek aram iyi değildi benim saçlarım hızlı yağlanan saç tipinden ama kalın telli , son 2 yılda saçlarım kabarık ve elektiriklenmeye başladı ilk Bim de bulduğum argan yağını denedim fakat gözle görülür bir etkisini görmedim , daha sonra avon argan yağlı şampuan krem argan yağı üçlüsünü kullandım fakat buda banamısın demedi inatla kabarmaya ve elektiriklenmeye devam etti artık argan yağının benim için uygun olmadığını düşünüp tam pes edecekken onu gördüm
dıdıdıın 💓   gratisin kendi markası olan Bee Beauty saç baım yağı son kez dedim kendi kendime buda olmazsa birdaha aramak yok . Şans bu ya arayan belasınıda    bulur mevlasınıda. 9 aydır kullanıyorum ve saçlarım inanılmaz ipeksi yapıda tek favorim .

Gelelim burun bandına ve dudak nemlendiricisine burun bandını şok marketten 5 aldım içinde 6 adet bulunuyor ve kullanmıda kolay siyah noktaları çıkartıyor , nivea dudak bakım gerekten çok yağlılık hissi vermeden yumuşacık yapıyor benim sıralamama gelirsek sırasıyla bakım rutinim şöyle ;
  • Duştan sonra ilk olarak garnier mineral deodorant .
  • Saçınızın fazla suyunu aldıktan sonra tarayın elinize 4 pompa sıkın ve yedirin .
  • Islatılmış buruna burun bandı 15 dk kalacak .
  • Garnier neem temizleme jeli nazikçe masaj yaparak 2 dk boyunca uygulayın ve yıkayın .
  • Garnier 3ü1arada maske olarak uygulayın 4 dk sonra yıkayın .
  • Son olarak dudaklarımızı nemlendiriyoruz ve tamamız..✌
Benim kış takımım ve bakım rutinim böyle sizin takımınız nasıl yorumlara paylaşmayı unutmayın güzellikle kalın ... 👯

Yorumlar

Popüler Yayınlar