Fal deneyimlerim ve Paranormal etkileri

YENİDEN MERHABA ✋
Bu yazım biraz diğer yazılara göre değişik ve paranormal olacak , yaşadığım bazı olaylardan sizlere de bahsetmek ve nacizane fikirlerimi paylaşmak istiyorum.

Araştırmalara göre kadınların %85'inin fal merakı çok fazlaymış ,bazıları eğlencesine bazıları ise kendilerini fazla kaptırıp inandıkları için baktırıyorlarmış. Bunlardan biriside bendim, sekizinci sınıfın sonlarına doğru okula gitmemeye başlamıştık en yakın arkadaşlarımla birlikte vakit geçirmeye başladık sonra en yakın arkadaşım fal baktırmaya gidelim mi demişti ,taki  o ana kadar hiç fal baktırmamıştım.



Bir fal cafeye gittik falcı geldi kahve falıma bakmaya başladı , ve hayatımda olan çoğu şeyi bildi tabi ben daha çok heyecanlanmaya başladım, sonra fal baktırma merakım arttıkça arttı haftada üç gün sonra beş sonra altı diye diye işi iyice abartıp bir gün içinde dört farklı falcıya gittiğimiz oldu ve kendimi yavaş yavaş dinden uzaklaşıp falcılara taparcasına bir durumda olduğumu fark ettim ,fakat kendimi faldan alı koyamıyordum sonra olaylar olmaya başladı..

Konsere gidip eve döndüğümüz o gece üzerimdeki kıyafetlerle uyuya kalmıştım , ve rüyamda üç harfliler den dayak yiyordum çok kötü bir rüyaydı onlardan kaçıp saklanmaya çalışıyordum . Uyanıp kendime geldikten sonra çok fazla önemsemedim hazırlanıp arkadaşıma gittim , arkadaşım bana bakıp koluna ne oldu dedi koluma baktığımda dört parmak izi şeklinde morluklar olduğunu gördüm o an anlamadım ne olduğunu , sonra bende onun bacağındaki morluğu fark ettim ne oldu buraya deyince oda inanamadı, ben gece kötü bir rüya gördüm der demez arkadaşım bende gördüm dedi . Aynı gece ikimizin aynı rüyayı görmesi vücudumuzdaki morluklar bunların hiç biri tesadüf olamazdı değil mi ?


Bu fal işi fazla uzamıştı artık ve hayatımı kabusa çevirmeye başlamıştı , rüyalar gerçeğe dönüşüyordu sanki onları hissediyordum yatağımın altında bıçak baş ucumda kuran-ı kerim kendimi koruma altına almaya çalışıyordum ama faldan dolayı olduğu hiç düşünmememin yanı sıra fala iyice bağlanmıştım bana ailemin görüntüsünde görünüyorlardı kabuslarım , sonra birgün yine falcıya gitmeye hazırlanırken annem engel oldu, iyikide olmuş şükür ki falcıya gitmeyi bıraktığım an onlarda beni bıraktı ..



Şuan dönüp baktığımda o zamanlara çok pişman oluyorum çünkü fal cafeler ve falcılar inanılmaz bir para tuzağı bununla birlikte  psikolojik tranva bence ve şunu söylemek isterim ki fal cafeler de 18 yaş  sınırı olmalı  çünkü 18 yaş altı çocukların psikolojileri ile oynanmasına izin verilmemelidir.

Benim hikayem ve tavsiyelerim böyleydi eğer sizlerinde benzer hikayeleriniz varsa yoruma yazmayı unutmayın..

Güzellikle Kalın ...











































































































































































Yorumlar

Popüler Yayınlar