UYGUN FİYATLI XP HIGHLIGHTER


 📍Merhabaa bu yazımızda ışıl ışıl olalım istedim çünkü bu gün sizlere XP aydınlatıcıdan bahsetmek istedim. Evet birçoğumuz hatta hemen hemen hepimiz makyajda en çok aydınlatıcıyı seviyoruz ve gerek günlük gerekse gece makyajımızda bile olmazsa olmaz hale geldi diyebilirim , ama aydınlatıcıların fiyatları gerçekten kanatlanmış uçuyor .............................................................................................
Tabi ki alıp kullananlarda var ama sizde benim gibi ben buna bu kadar para vermem diyorsanız Mary Lou Manizer tadında bir aydınlatıcı pigmentasyonu dağılımı ve duruşuna aşık olacaksınız 11.90 TL fiyatına göre muhteşem bir aydınlatıcı bunun yanısıra dipliner , allık , far paletleri ve mat rujları oldukça güzel XP kozmetik ürünlerini gerçekten severek kullanıyorum ve denemeyenler için şiddetle tavsiye ediyorum
uygun fiyatlı olmaları sizi korkutmasın en yüksek ve en düşük fiyat olmaları makyaj ürünlerinde iyi veya kötü anlamını gelmez önemli olan cildinizin o ürünü kaldırabilmesidir . Işıl Işıl ve güzellikle kalın

Yorumlar

Popüler Yayınlar