GARNİER 3'Ü 1 ARADA & KÖMÜRLÜ PEELİNG

                                                                Herkese merhabaa..

Bu yazımda neredeyse çoğu kişinin kullanıp deneyimlediğim garnier saf & temiz serisini sizlerle detaylı biçimde inceleyeceğiz , ee hadi o zaman hemen başlayalım ..

 Gerek uygun fiyatlı olmaları ve reklamlardan dolayı ilk olarak kendine çeken garnier 3'ü 1 arada dikkatleri üzerine çekmişti ve kullananların %90'ı çok beğenerek kullanmıştı bunlardan birisi de benim :) fakat kömürlü peeling piyasaya sürüldüğünden beridir 3'ü 1 arada gratis watsons vb. kişisel bakım mağazalarındaki yerini kaybettiğini gördüm . Neyse ki bim sağolsun 3'ü 1 arada sevenlerin imdadına yetişti . Önceki fiyatı 12-15 TL arasında değişen 3'ü 1 arada bim de şu an 10  TL 


  • 3'ü 1 arada gerçekten çıktığı günden itibaren güzel sonuçlarla dönüldüğünü farkettim . Özellikle yağlı ciltlerin dostu ! tam yağ emici benim için inanılmaz bir yeri var , o olmadan asla ! cildimin temizlendiğini fazla yağ'dan arınmasını hissettiriyor ve gözle görünür bir sonuç elde ediyorum tabiki ben maske olarak kullanıyorum 3 dakika ciltte maske olarak bekledikten sonra nazikçe yıkıyorum sonucunu anında gösteren bir ürün yıkadıktan sonra ciltte gözle görülür tertemiz fazla yağdan arınmış üstelik cilt rengini açıyor . 3'ü 1 arada'yı kullanmayanlara şidetle tavsiye ediyorum .



  • Gelelim kömürlü peeling'e , bahsettiğim üzere 3'ü 1 arada'yı bulamayınca hemen bir arayışa geçtim gratis de görevliye sordum daha önce 3'ü 1 arada'yı kullanıyordum bana öyle temizleyen ne önerirsiniz diye işte önerdiği şey kömürlü peeling'di denemekte fayda var denedim tabi ama beklenti yüksekti beklentilerimin hiç birini karşılayamadı malesef . arınma hissi yok fazla yağ toplama yok siyah noktaları alma o da yok . Tabiki her cilt aynı değil ve kullanılan ürünlere cildin verdiği tepkiler otomatik olarak değişik oluyor . kömürlü peeling' e bir şans verilmelimi tabiki verilmeli söylediğim gibi her cilt tipi aynı olmadığı için sizde daha iyi sonuçlar elde etme şansınız yüksek ama yağlı ciltler için aynı şeyi söyleyemicem .

Yorumlar

  1. bende senelerdir kullanıyorum üçü biraradayı gerçekten buzamana kadar kullandığım ve başka birşeye ihtiyac duymadığım tek ürün migroslarda da özel günlerde 7 liraya kadar düşüyor 3 tane falan alıp stokluyorum tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar