Makyaj Temizleme Önizleme

Herkese Merhabaaa :)
 bu yazımda sizlere iki makyaj temizleyiciden bahsetmek istiyorum.
Özellikle makyaja yeni başlayanlar için pratik ve iyi bütçeli olduğunu düşünüyorum hadi incelemeye başlayalım o zaman :)

     


Öncelikle BeeBeauty'nin çift etkili göz & dudak makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum göz makyajı , dudak ve cilt makyajına nazaran gerçekten zahmet isteyen yapılardadır BeeBeauty bu konuda gerçekten başarılı özellikle hangi yapıda rimel olursa olsun tek seferde çıkartıyor yağlı bir yapıya sahip olduğundan iz bırakmıyor diyebilirim içinde gliserin ve E vitamini barındırıyor fiyatı'da başarısına göre çok uygun gratis indiriminden 5 TL olarak aldım indirimsiz fiyatı 10 TL civarı .
           

 Şimdi gelelim Garnıer'e garnıer benim ilk denediğim makyaj temizleme suyu fakat ilk deneyime rağmen başarısız buldum reklamlarda olduğu gibi anında göz makyajını çıkarmıyormuş meğer :)
göz makyajımı silmekte zorlandım fakat cildimdeki fondöteni,allığı anında temizledi hemde cildimde tek bir ürün bırakmadan ve cildimin makyajdan , yağdan arındığını ferahladığını hissedebildim .

                                          









  Sonuç olarak BeeBeauty göz makyajı çıkarma konusunda harikaa ! kesinlikle tavsiye ediyorum üstelik içindeki o yağlı yapısının kipriklerimi temizlerken bakım yaptığını görebiliyorum bu konuda 10 numara 5 yıldız bir ürün ..
 Garnıer ' e gelirsek garnieri sadece cilt makyajı temizleme amaçlı kullanabilirsiniz özellikle yağlı cilt yapınız varsa gerçekten ciltte temizlik ferah hissi veriyor . yağlı ciltler gün içinde çok parlama yaptığından gün içinde ciltte makyaj olmasa bile sadece cildi arındırmak içinde kullanılabilir .

Yorumlar

Popüler Yayınlar